
Website analyse
Stap 1 van conversie optimalisatie
Stap 1 naar het verbeteren van de online marketing prestaties. Met web analyse krijgt u inzicht in de kansen en mogelijkheden van uw website en marketingaanpak.
De voordelen van website analyse

Kansen voor uw website
Door goed te kijken naar de gedragsrapporten in Google Analytics krijgen we meer overzicht van uw website en de invloed die de verschillende pagina’s hebben op uw bezoekers. Vanuit dit overzicht kaarten wij verbeterpunten aan!

Kansen voor uw reclameboodschap
Door naar verschillende rapporten in bijvoorbeeld Google Adwords en Google Analytics te kijken krijgen we meer overzicht op hoe verschillende uitingen effect hebben op uw doelgroep. Samen met u en onze creatie afdeling komen we erachter welke reclameuitingen en landingspagina’s het beste werken voor u!

Kansen voor uw marketingmix
We bekijken de acquisitie en conversierapporten nauwkeurig. Nadat we hier een goed overzicht in hebben gemaakt gaan we de verschillende advertentiekanalen analyseren op rendement. Kanalen die niet het gewenste rendement hebben worden verbeterd of gepauzeerd, bij kanalen die het gewenste rendement hebben wordt de winst geoptimaliseerd!
Aanpak
1. Website meetbaar maken
We beginnen met het meetbaar maken van de website, de conversies en de kanalen naar de website toe. Als dit is gelukt gaan we analyseren.
2. Analyseren
Door het meetmodel er bij te pakken en te volgen kunnen we effectief analyseren. De verbeterpunten die we tegenkomen communiceren we aan u bij de volgende stap.
3. Kansen aankaarten
Door samen met u de kansen door te spreken kunnen we bepalen wat we gaan verbeteren. De kansen die worden opgepakt zullen het verbetermodel volgen zodat iedereen weet wat zijn taak is.