Skatestore

Skatestore | Online marketing | Omzetstijging > 100%

Na de Google Adwords Idols gewonnen was door Expected Value bij Skatestore in Q4 2013 konden we aan de slag. Skatestore heeft 4 offline winkels en een ecommerce website waar zij hun producten verkopen.

Vraag / doelstelling

Skatestore wilde meer omzet genereren via de website. Doelstelling was om met het budget en de inspanningen een groei van 40% te realiseren. Belangrijk voor Skatestore was dat zij bij het hele proces betrokken zouden worden en hiervan veel kennis op online marketing gebied zouden opdoen.

buy modalert, modalert vs waklert, https://buyonlinemodafinil.com/modalert/

Oplossing

Door gefaseerd de onderdelen Google Adwords zoeken, remarketing, shopping, Google Analytics en SEO op te pakken kon Skatestore uitstekend bij het project betrokken worden. Belangrijk was natuurlijk een goed plan van aanpak en een duidelijke taakverdeling, deze waren aanwezig en dit resulteerde in een goede en plezierige samenwerking!

Resultaat

  • Omzetdoelsteling ruimschoots gehaald. 40% was het doel, > 100% gehaald.
  • Uitstekende samenwerking waar we op verder kunnen.
  • > 70% SEO bezoekers.
  • Extra bestellingen via remarketing.
balloon_ga balloon
Value-ga-rapport-large

Naam

Email*

Tel*

Andere cases

DLT
  • Meer bestellingen via concurrentie zoekwoorden binnen CPA.
  • Verdediging van eigen merknaamzoekwoorden in Google.
  • Bezoekers via remarketing informeren over acties.
Lees aanpak
Skatestore
  • Google Analytics, SEO, Google Adwords en remarketing
  • Omzetstijging van > 100%
  • Meegenomen in online marketing proces
Lees aanpak
Parfum Lux
  • Remarketing en display adverteren
  • > 150 extra bestellingen per maand
  • Ecommerce doelstellingen altijd ruim gehaald
Lees aanpak