
Skatestore | Online marketing | Omzetstijging > 100%
Na de Google Adwords Idols gewonnen was door Expected Value bij Skatestore in Q4 2013 konden we aan de slag. Skatestore heeft 4 offline winkels en een ecommerce website waar zij hun producten verkopen.
Vraag / doelstelling
Skatestore wilde meer omzet genereren via de website. Doelstelling was om met het budget en de inspanningen een groei van 40% te realiseren. Belangrijk voor Skatestore was dat zij bij het hele proces betrokken zouden worden en hiervan veel kennis op online marketing gebied zouden opdoen.
Oplossing
Door gefaseerd de onderdelen Google Adwords zoeken, remarketing, shopping, Google Analytics en SEO op te pakken kon Skatestore uitstekend bij het project betrokken worden. Belangrijk was natuurlijk een goed plan van aanpak en een duidelijke taakverdeling, deze waren aanwezig en dit resulteerde in een goede en plezierige samenwerking!
Resultaat
- Omzetdoelsteling ruimschoots gehaald. 40% was het doel, > 100% gehaald.
- Uitstekende samenwerking waar we op verder kunnen.
- > 70% SEO bezoekers.
- Extra bestellingen via remarketing.

