
Parfumlux | Remarketing | > 150 extra bestellingen per maand
Parfumlux verkoopt zoals de naam al doet vermoeden parfum. Midden 2013 zijn we begonnen met de samenwerking.
Vraag / doelstelling
Parfumlux wilde meer omzet genereren en vooral knallen met Kerst! Dit moest natuurlijk allemaal wel binnen de doel CPA blijven van Parfumlux.
Oplossing
Wij gingen alle bezoekers die in 2013 bij Parfumlux op de website zijn geweest targeten door Google remarketing in te zetten. Verder werden er nieuwe mensen bereikt in het Google display netwerk met interessetargeting.
Er moesten een aantal banneruitingen ontwikkeld worden die op maat werden gemaakt voor mannen of vrouwen, hierdoor kregen mannen een andere banner dan vrouwen te zien.
Nadat Kerst een groot succes was zijn wij hier maandelijks mee doorgegaan en hebben net zo succesvolle campagne gedraaid voor Valentijnsdag, Moederdag en Vaderdag. Op naar de volgende Kerst!
Een selectie van de banners die we hebben ingezet vindt u hier LINK
Resultaat
- > 150 extra bestellingen per maand
- Onder de doel CPA (kosten per order) gebleven
- Ecommerce doelstellingen altijd ruimschoots gehaald

