DLT

De Leestafel | Google Adwords | Meer bestellingen binnen CPA

De Leestafel verkoopt luxe ongebruikte tijdschriftpakketten aan bedrijven en instellingen in Nederland, Engeland en Zuid Afrika. Voor Nederland en Engeland verzorgt Expected Value sinds 2012 de online marketing.

Vraag / doelstelling

De online marketing inzet verbeteren. Meer bestellingen genereren binnen de doel CPA (kosten per bestelling). Meedenken op alle mogelijke verbeteringen die er online gehaald kunnen worden.

Oplossing

Google Adwords zoekcampagnes maken op de eigen merknaam en op die van een aantal concurrenten. De bezoekers die op de website zijn geweest en niet hebben besteld via een banner bereiken met een speciale op maat actie.
Het meetbaar maken van de offline mailings met vanity URL’s.

Een selectie van de banners die we hebben ingezet vindt u hier LINK

Resultaat

  • Meer bestellingen via concurrentie zoekwoorden binnen CPA.
  • Verdediging van eigen merknaamzoekwoorden in Google.
  • Bezoekers via remarketing informeren over acties.
  • Effect van de offline mailing meetbaar in Google Analytics door vanity URL’s. Hierdoor zijn de mailings onderling op effect en succes te analyseren.
balloon_sea 2
Value-sea-rapport-large

Naam

Email*

Tel*

Andere cases

Builder
  • SEO, Remarketing, Google Adwords en Webdesign
  • > 2.500 extra gratis bezoekers per maand via Google
  • Aantal ingevulde formulieren op de website verhoogd
Lees aanpak
Parfum Lux
  • Remarketing en display adverteren
  • > 150 extra bestellingen per maand
  • Ecommerce doelstellingen altijd ruim gehaald
Lees aanpak
Skatestore
  • Google Analytics, SEO, Google Adwords en remarketing
  • Omzetstijging van > 100%
  • Meegenomen in online marketing proces
Lees aanpak