Adverteren op google concepts_Google Remarketing

Google remarketing:
Haal waardevolle bezoekers terug

Met Google remarketing bereikt u (ex) websitebezoekers in elk deel van de marketingfunnel. Verleid uw bezoekers tot het zetten van de volgende stap naar conversie. Door dit op het juiste moment met de juiste boodschap te doen zal Google remarketing uitgroeien tot het best presterende kanaal voor u!

Google remarketing, de sterke en zwakke punten:

sea marketingfunnel cijfer_2.5

Overweging / kansen (2.5/10)

beoordeling_sea 2.5

Google remarketing is uitermate geschikt om mensen in de overwegingsfase te bereiken. Zorg voor de juiste banner en boodschap in combinatie met een relevante landingspagina en de bezoeker komt een stap dichter bij kopen!

sea marketingfunnel cijfer_2.5

Koop / conversies (2.5/10)

beoordeling_sea 2.5

Door Google remarketing in te zetten kunt u uw doelgroep bereiken die in de koopfase zitten. Dit kunnen mensen zijn die al een keer een product in uw winkelmandje hebben gestopt. Bereik deze mensen op het juiste moment op het juiste apparaat en uw conversies zullen toenemen!

sea marketingfunnel cijfer_2.5

Interesse / kansen (2.5/10)

beoordeling_sea 2.5

Google remarketing is geschikt om uw doelgroep in de interessefase te bereiken. Zorg ervoor dat u met de juiste banner op het juiste moment uw doelgroep in de interessefase bereikt!

baloons_sea value
Value-sea-rapport-large

Naam

Email*

Tel*

Aanpak

1. Bezoekers analyse & plan

We kijken in Google Analytics hoe we bezoekers goed kunnen opdelen. Enkele voorbeelden zijn: geografisch, plek in marketingfunnel, en bekeken product. Dit resulteert in een Google remarketing aanvalsplan. In dit plan wordt overzichtelijk weergegeven welke groepen mensen we gaan targeten.

2. Remarketinglijsten instellen

Elke groep bezoekers die we willen targeten zullen we moeten verzamelen in de remarketinglijsten. Twee belangrijke lijsten zijn: 1. de lijst die alle bezoekers verzamelt van de laatste 540 dagen en 2. de remarketinglijst waar mensen die converteren in terecht komen.

3. Banner & landingspagina’s

Elke remarketinglijst kan zijn eigen banner en landingspagina krijgen. Voor de gebruikersbeleving (UX) is het belangrijk dat we de banner opvolgen met een relevante landingspagina. Hoe beter we dit doen hoe meer kans op een conversie in de toekomst!

Andere adverteermogelijkheden

Adverteren op google concepts_zoekmachine adverteren icon

Bewustwording / branding.

beoordeling_sea 1.0

Interesse / kansen

beoordeling_sea 3.5

Overweging / grote kansen

beoordeling_sea 3.5

Google display Advertising:
bereik uw doelgroep met banners

Meer Zoekmachine adverteren
Adverteren op google concepts_display adverteren icon

Bewustwording / branding.

beoordeling_sea 7.0

Interesse / kansen

beoordeling_sea 1.5

Overweging / grote kansen

beoordeling_sea 1.5

Google display Advertising:
bereik uw doelgroep met banners

Meer Google Display Advertising
Adverteren op google concepts_google shopping icon

Overweging / grote kansen

beoordeling_sea 4.0

Interesse / kansen

beoordeling_sea 2.0

Bewustwording / branding

beoordeling_sea 3.5

Google Shopping
Bereik uw doelgroep in de koopfase

Meer Google Shopping
Adverteren op google concepts_banner design wit

Banner design
Effectief en onderscheidend

Meer Bannerdesign
Adverteren op google_banner design icon

Landingspagina
Maak van bezoekers klanten

Meer over Landingspagina's