
Banner design:
effectief en onderscheidend
Door de goede samenwerking van de Adwords (cijfers + targeting) en creatie (gevoel + ervaring) afdelingen maken wij onderscheidende banners. Wees effectief en onderscheidend, haal meer rendement uit uw display en remarketing campagnes!
De voordelen van banner design bij Expected Value

Combinatie van creatie en targeting
Onze creatie en marketingafdeling zijn op elkaar afgestemd. Tijdens het creatieve proces wordt rekening gehouden met de targeting. Wanneer creatie beter rekening houdt met de targeting zorgt dit voor meer rendement uit uw display en remarketing campagnes!

Snel schakelen
Door meer dan 5 jaar ervaring in het creëren van banners en werken met Google Adwords kunnen wij heel snel schakelen. We hebben een gestroomlijnd proces wat ervoor zorgt dat u en wij goed kunnen samenwerken. Hierdoor heeft u sneller uw banners voor campagnes en sneller aanpassingen op de bestaande banners.

Test uw marketingboodschap
Wanneer u bij ons een bannerset afneemt voor een display of remarketingcampagne krijgt u altijd de mogelijkheid om 1 beeld, de button of de tekst (bv. koptitel) aan te passen. Door dit te doen hebben we bij elke bannerset een A/B test. Hierdoor test u continu uw marketingboodschap en komt u erachter wat het beste werkt bij uw doelgroep!
Aanpak
1. Targeting bespreken en bannerset kiezen
De targeting wordt met u, de Adwords afdeling en creatie vastgesteld. Vervolgens wordt een bannerset gekozen uit de collectie op onze bannerwebshop.
2. Tekst en beeld aanleveren
U ontvangt een inventarisatiesheet die u zelf of samen met onze short copy kampioen kan invullen. U kiest vervolgens zelf of samen met onze creatiekampioen een beeld.
3. Banners maken
Nadat tekst en beeld zijn afgetikt controleert onze creatie afdeling nog 1x op spelfouten. Vervolgens zullen de JPEG, Flash, HTML 5 banners gemaakt worden in de afgesproken afmetingen. De banners worden door de Adwords afdeling geplaatst in uw display en remarketing campagnes.