Adverteren op Google
Waardevol verkeer en conversies

Zet uw marketingbudget slim in met Google Adwords en behaal uw marketingdoelstellingen. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden die elk een ander effect hebben op uw doelstellingen. Zorg voor de juiste targeting en uitingen en de conversies zullen volgen!

Vergelijking van de adverteermogelijkheden

Elke adverteer mogelijkheid heeft zijn sterke en zwakke punten. Onderstaande vergelijking geeft aan voor
elk kanaal waar uw doelgroep in de marketingfunnel wordt bereikt.

Adverteren op google concepts_zoekmachine adverteren icon

Zoekmachine adverteren
Bereik uw doelgroep in de Google zoekresultaten

Meer zoekmachine adverteren

Adverteren op google concepts_display adverteren icon

Google display Advertising
Bereik uw doelgroep met banners

Meer Google Display advertising

Adverteren op google concepts_Google Remarketing

Google remarketing
Haal waardevolle bezoekers terug

Meer Google Remarketing

Adverteren op google concepts_google shopping icon

Google Shopping
Bereik uw doelgroep in de koopfase

Meer Google Shopping

Elke adverteer mogelijkheid krijgt 10 punten om te verdelen over de verschillende marketingfases:
Bewustwording-, interesse-, overweging- en koopfase. Hoe meer punten des te geschikter de adverteer mogelijkheid voor deze fase is.

Het is bij elk bedrijf, product of dienst natuurlijk anders. Dit is een weergave van het gemiddelde zodat u een goede indruk krijgt over de verschillende mogelijkheden in Google AdWords.
Het doel voor u is om te zien welke adverteer mogelijkheden het beste bij uw website, marketingaanpak en doelstellingen past!

Waarom adverteren op Google?

PartnerBadge-Horizontal

U betaalt alleen per klik.

Uitgebreide targetingmogelijkheden.

Resultaten zijn meetbaar.

Flexibele budgettering mogelijk.

Groot bereik

Volledige controle over de communicatie en gebruikerservaring

Aanpak

1. Budget & Doelstellingen

Samen met u wordt een budget en de bijbehorende doelstellingen (KPI’s) afgesproken. Denk hierbij aan de kosten per lead of de kosten per transactie in combinatie met het aantal leads en transacties. Wanneer dit bekend is kiezen we de advertentie mogelijkheden (marketingmix) waarmee uw doelstellingen behaald worden.

2. Communicatie & Targeting

Vanuit een nieuw of bestaand concept en huisstijl briefen wij onze ontwerpers en marketeers. Hierdoor zullen de uitingen aan u en uw bezoekers hun verwachtingen voldoen. Tijdens de targeting bespreken we wat uw doelgroep is zodat de Adwords campagnes beter ingesteld kunnen worden.

3. Uitingen & Adwords instellen

Nu gaan we écht aan de slag. Uw uitingen (landingspagina’s, advertentieteksten en banners) worden gemaakt en de Google Adwords campagnes worden ingericht. Na livegang blijven onze Adwords specialisten uw campagne monitoren en optimaliseren. U ontvangt elke maand een rapportage van de resultaten.