Wat u moet weten over ons

Wij houden van samenwerken, uitleggen, leren, kennis delen, beslissingen nemen op data en acties monitoren op succes!

300_samenwerking

Value: Samenwerking

Intern bij Expected Value is samenwerking erg belangrijk. Maar wij gaan verder hierin omdat wij vinden dat de samenwerking met u ook erg belangrijk is. Wij willen meer weten over uw business en eisen van u of uw collega’s dat u meer over onze werkzaamheden leert. Hierdoor kunnen wij samen de doelstellingen en succes voor u en dus ons waarmaken.
100% inzet klant + 100 % inzet EV = Randvoorwaarde voor succes

300_Meten

Value: Meten

Iemand zonder data is iemand met een mening. Daarom willen wij alles onderbouwen middels data. Wij realiseren ons ook dat we er vaak niet aan ontkomen om beslissingen te nemen op argumenten anders dan data zoals bijvoorbeeld op gevoel en ervaring. Belangrijk is dan wel dat er een model wordt verzonnen om deze beslissingen in de toekomst te kunnen analyseren op data en dus succes!
Beslissingen op mening en gevoel < Beslissingen op data < Acties en beslissingen monitoren middels data

300_kennisdelen

Value: delen = slimmer maken

Wij betrekken u bij het proces van onze online marketing werkzaamheden en moedigen u aan om kritische vragen te stellen. Hierdoor worden wij gedwongen om steeds beter en beknopter antwoorden te geven waardoor iedereen slimmer wordt. Dit zorgt ervoor dat u eerder en beter met ons meedenkt wat de samenwerking bevordert!
U weet meer van online marketing = betere samenwerking = eerder en vaker online succes!

vacatures

Stage lopen?

Vanuit bovenstaande Values hebben wij succesvol gewerkt aan onder andere:

Builder
  • SEO, Remarketing, Google Adwords en Webdesign
  • > 2.500 extra gratis bezoekers per maand via Google
  • Aantal ingevulde formulieren op de website verhoogd
Skatestore
  • Google Analytics, SEO, Google Adwords en remarketing
  • Omzetstijging van > 100%
  • Meegenomen in online marketing proces
Parfum Lux
  • Remarketing en display adverteren
  • > 150 extra bestellingen per maand
  • Ecommerce doelstellingen altijd ruim gehaald
DLT
  • Meer bestellingen via concurrentie zoekwoorden binnen CPA.
  • Verdediging van eigen merknaamzoekwoorden in Google.
  • Bezoekers via remarketing informeren over acties.