Parfum Lux

Parfumlux | Remarketing | > 150 extra bestellingen per maand

Parfumlux verkoopt zoals de naam al doet vermoeden parfum. Midden 2013 zijn we begonnen met de samenwerking.

Vraag / doelstelling

Parfumlux wilde meer omzet genereren en vooral knallen met Kerst! Dit moest natuurlijk allemaal wel binnen de doel CPA blijven van Parfumlux.

Oplossing

Wij gingen alle bezoekers die in 2013 bij Parfumlux op de website zijn geweest targeten door Google remarketing in te zetten. Verder werden er nieuwe mensen bereikt in het Google display netwerk met interessetargeting.
Er moesten een aantal banneruitingen ontwikkeld worden die op maat werden gemaakt voor mannen of vrouwen, hierdoor kregen mannen een andere banner dan vrouwen te zien.

Nadat Kerst een groot succes was zijn wij hier maandelijks mee doorgegaan en hebben net zo succesvolle campagne gedraaid voor Valentijnsdag, Moederdag en Vaderdag. Op naar de volgende Kerst!

Een selectie van de banners die we hebben ingezet vindt u hier LINK

Resultaat

  • > 150 extra bestellingen per maand
  • Onder de doel CPA (kosten per order) gebleven
  • Ecommerce doelstellingen altijd ruimschoots gehaald
balloon_sea 2
Value-sea-rapport-large

Naam

Email*

Tel*

Andere cases

Builder
  • SEO, Remarketing, Google Adwords en Webdesign
  • > 2.500 extra gratis bezoekers per maand via Google
  • Aantal ingevulde formulieren op de website verhoogd
Lees aanpak
DLT
  • Meer bestellingen via concurrentie zoekwoorden binnen CPA.
  • Verdediging van eigen merknaamzoekwoorden in Google.
  • Bezoekers via remarketing informeren over acties.
Lees aanpak
Skatestore
  • Google Analytics, SEO, Google Adwords en remarketing
  • Omzetstijging van > 100%
  • Meegenomen in online marketing proces
Lees aanpak